Nieskończenie wiele razy oglądałem "Dune" Lyncha, i niewiele mniej "Las Vegas Parano".
Ilość moich ulubionych filmów jest odwrotnie proporcjonalna do czasu który musiałbym poświęcić na ich wypisanie choćby.
Braterstwo wilków
Greeen Street Hooligans
Wywiad z wampirem
Przyjaciółka na śmierć i życie
Skazany na bluesa
Apocalypto (swieże, ale jż zdąrzyłam bardzo polubieć)
Drapieżcy
Fight club
I know what you did last summer
I still know what you did last summer
Ace Ventura Psi Detektyw
Ace Ventura Zew Natury
Babe, świnka z klasą (hehe )
Gladiator (ale nie ten z Russellem Crowem)
Nie czas na łzy
Dołączył: 23 Lut 2007 Posty: 5 Skąd: z więzienia jednostek
Wysłany: Sob 24 Lut, 2007
to aktualne jeszcze ?
jakby co, to oto moja lista [ kolejnośc, oprócz pierwszego filmu, przypadkowa ] :
1. Żywot Briana
Monty Python i Święty Graal
Sens Życia wg Monty Pythona
Pulp Fiction
Reservoir Dogs
Jackie Brown
Kill Bill
Miś
Rejs
Wniebowzięci
Czy jest tu panna na wydaniu ?
Dziewczynu do wzięcia
Co mi zrobisz jak mnie złapiesz ?
Borat
Mechaniczna Pomarańcza
The Root of All Evil
Fight Club
Drabina Jakubowa
na razie tyle, jakbym coś sobie ejszvze przypomniała, to będę edytowac .
Punk_Tarnów
Dołączyła: 24 Mar 2007 Posty: 90 Płeć:
;]
1. Chłopaki nie płaczą
2. Jedna ręka nie klaszcze
3. Requiem dla snu
4. Miś
5. Seksmisja
6. Cinema Paradiso
7. C.R.A.Z.Y. (genialne, polecam)
8. Czarny kot, bialy kot
9. Szkoła uwodzenia I
10. Leon Zawodowiec
11. Samotni
12. Charlie i fabryka czekolady
13. Mulholland Drive
14. Adwokat diabła
15. Matrix I
16. Cztery wesela i pogrzeb
17. Dziennik Bridget Jones
18. To właśnie miłość
19. Dziewczyna
20. Autoportret z kochanką
21. Babel
22. Romeo i Julia
23. Forest Gump !!! ;]
24. Dekalog
25. Wszyscy Jesteśmy Chrystusami
26. Drabina Jakubowa
27. Hair
28. Przerwana lekcja muzyki
Chłopaki nie płaczą
Kompania Braci
Cast away (poza światem)
Szeregowiec Rayan
Piraci z Karaibów
Stowarzyszenie umarłych poetów
Iluzjonista
Liga niezwykłych Gentelmenów ( polecam )
Głupi i głupszy
Władca Pierścieni Trylogia
Kolekcioner Kości
The Wall
.. i jeszcze wiele wiele innych...
Pozdrawiam
_________________ Jeśli nie wiesz dokąd zmierzasz zaprowadzi cię tam każda droga...
rzadko co oglądam, ale kocham film 'Cinema Paradiso'. Piękna włoska (niby włosko-francuska) klasyka. Marzenia małego chłopca wspominane przez dorosłego mężczyzne .
Polecam wszystkim.
1.Clockwork Orange
2.Requiem dla snu
3.Trainspoting
4.Dom(polski serial)1 edycja
5.Mushroom
6.Wniebowzięci
7.Jak to sie robi?
8.Green Streat Hooligans
9.Taxi
10.The Boys
11.Zielona Mila
12Skazani na Shawshank
13.Punki z Salt Lake City
14.HUMAN TRAFFIC
15.Noc w rocksberry
16.Psychoza
17.WLOSKA ROBOTA(ta nowsza wersja)
18.seksmisja
19Kostnica
moje ulubione filmy:
Człowiek z blizną
Absolwent
Przyjęcie na 10 osób + 3
Wszyscy jesteśmy Chrystusami
Chłopcy z ferajny
Pitbull
Życie Carlita
Rok diabła
Zagubiona Autostrada
Big Lebowski
Dołączył: 28 Wrz 2007 Posty: 213 Skąd: Kraków Płeć:
Wysłany: Śro 09 Sty, 2008
Dzień Świra
Zielona Mila
Kiler
Brave Heart (nie wiem czy dobrze napisałem )
Skazany Na Blusa
Świadek Koronny (chociaż bardziej mi się podoba serial "Odwróceni" )
Podaj Dalej
Kariera Nikosia Dyzmy
Symetria
Król Lew ? : )
Dołączyła: 27 Cze 2007 Posty: 47 Skąd: Big Brader Płeć:
Wysłany: Czw 10 Sty, 2008
Requiem dla snu
Trainspotting
Green Street Hooligans
Skazani na Shawshank
Wszystko jest iluminacją
Symetria(!!!)
Odlot i całokształt twórczości Milosa Formana
Narkomani albo Panic in Needle Park-jak kto woli
Las Vegas parano(czy jakoś tak)
Johnny Beksa(oryg."Cry baby")
wszystkie Pedro Almodovara-polecam!
Human traffic
Dzień świra(nie mogłam się powstrzymać )
Hydrozagadka
Lista Schindlera
Śmierć jak kromka chleba
Wiatr buszujący w jęczmieniu
na razie tyle pamiętam ale jest z pewnością więcej takich perełek godnych uwagi
Pulp Fiction
Wściekłe psy
Miasto Boga
7 samurajów (
amores peros
Noc żywych Trupów (ta stara)
Leon Zawodowiec
Gangi Nowego jorku
Dzikość serca
Forrest Gump
Jackie Brown
Fanatyk
Poszukiwanie świętego grala Monty Pyton
Ran
Prawdziwy romans
saga archiwum x
lot nad kukółczym gniazdem
hero
bez przebaczenia
Kill Bill vol 1 i 2
jar head - za pacyfizm w dziwnej formie
Fight club
Szeregowiec Rayan
Forrest Gump
Dzieci z dworca zoo
Buntownik z wyboru
Jumanji;)
Chłopaki nie płaczą
Miedzy ziemia a niebem
Ostatni Mohikanin
28 dni później
Bogowie muszą być szaleni
Only love;)
Leon zawodowiec
Udając ofiarę
Trylogia Władcy Pierścieni
Braveheart
Kochankowie Marii
Przełamując fale
Kill Bill 1 i 2
(takie sobie jak na razie przypominam, ale dużo tego jest, tylko, ze tytułów nie pamiętam)
Muppet
Dołączył: 27 Sie 2005 Posty: 22 Skąd: Wlkp.
Wysłany: Pią 25 Kwi, 2008
Święci z Bostonu
Michael Collins
Monty Python
Kompania braci
O jeden most za daleko
Szeregowiec Ryan
i kilka innych.
(kolejność przypadkowa)
1. Dawno temu w Ameryce
2. Pewnego razu na Dzikim Zachodzie
3. Dobry, Zły i Brzydki
4. Ojciec Chrzestny I,II
5. Za garść dolarów
6. Żywot Briana
7. Urodzeni mordercy
8. Siedmiu Samurajów
9. American Beauty
10. Requiem dla snu
11. Fanatyk
12. Romper Stomper
13. Fanatyk
14. Dzień świra
15. Efekt Motyla
16. Gladiator
17. Helikopter w ogniu
18. Szeregowiec Ryan
19. Hot Shots I,II
20. Pulp Fiction
21. Leon Zawodowiec
22. Lista Schindlera
23. Lolita
25. Mechaniczna Pomarańcza
26. Miasto Boga
27. Jak rozpętałem II WŚ
28. Kogel - Mogel
29. Miś
30. Kiler
31. Reich
32. Kochaj albo rzuć
33. Milczenie owiec
34. Nie czas na łzy
35. Obcy - cała trylogie (bez tych pomyłek z Predatorem, bo to już na pewno nie należy do trylogii..)
36. Pianista
37. Piękny umysł
38. Poszukiwacze Zaginionej Arki
39. Poszukiwany, poszukiwana
40. Sami swoi
41. Przeminęło z wiatrem
42. Seksmisja
43. Siedem
44. Skandalista Larry Flynt
45. Tak spędziłem koniec świata
46. Tańczący z wilkami
47. Taxi (wszystkie częsci)
48. xXx
49. Zielona Mila
50. Perdita Durango
51. E = mc2
52. Cwał
53. Duże zwierzę
54. Cześć, Tereska
kolejność mniej, lub bardziej przypadkowa, mam nadzieję, że żadnego dzieła nie pominęłam (ale na pewno tak ). jak sobie przypomnę to dopiszę.
_________________ Hey little sister what have you done?
Hey little sister who's the only one?
Hey little sister who's your superman?
Hey little sister who's the one you want?
Hey little sister shot gun!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum