*Orphée (Orfeusz) reż. Jean Cocteau, film z roku 1949. Miażdży wszystko. Widziałem go tylko raz w życiu, a narobił mi spustoszenia w psychice... btw poszukuję go!
*Eraserhead (Głowa do wycierania) Lyncha
*Lost Highway również Lyncha
*Fight Club
*American Beauty
*Dzień Świra Koterskiego
*Straight Story (Prosta historia) Lyncha
*Oldboy
*Grave Of The Fireflies (Grobowiec Świetlików) - japońskie anime, nie wiem, czy jest bardziej poruszający film o wojnie
*Matrix Wachowskich
*Hero
*Fallen Art (Sztuka spadania), film animowany Bagińskiego
*Orphée (Orfeusz) reż. Jean Cocteau, film z roku 1949. Miażdży wszystko. Widziałem go tylko raz w życiu, a narobił mi spustoszenia w psychice... btw poszukuję go!
nie jestem pewien, ale ktos u mnie na roku chyba to ma.jakby co-dam znac
_________________ Kill your fucking idols
Just smash them on the wall
Don't buy their senseless records
Don't be their fuckin' toy
Cidade de Deus
Donnie Darko
Shawshank Redemption
Requiem for a Dream
American History X
Butterfly Effect
Fight Club
Pulp Fiction
Se7en
The Shining (Stanley Kubrick)
Fanatyk
Boondock Saints
Sin City
American Beauty
Enemy at the Gates
Seksmisja
Milczenie owiec
Reservoir dogs
Godfather I
Taxi Driver
The Wall
Adwokat diabła
Zywot Braiana Monty Python
Blair witch project
The Green Mile
Clockwork Orange
Dr. Strangelove
Deer Hunter
Rejs
Martwica mózgu (Film sredni... ale daje dla sceny z kosiarka... mniam xD)
Red Dragon
Grave Of The Fireflies
kurde,oglądałam to będąc na dragach i takiego stracha w głowie nigdy nie miała. Do tej pory jak słyszę przewodni kawalek z tego filmu to jest mi źle (chociaz piosenka piękna. Ktoś wie kto to wykonuje??)
Na odstresowanie, wypoczęcie i takie tam oglądam sobie "Między słowami"-przyjemne.
_________________ z gówna kryształu nie zrobisz...
Jezioro salton
Fight club
Lśnienie
Cały cykl z Adasiem Miauczyńskim.
Praktycznie wysztko syngowane Monty Pythonem
_________________ Want to fuck up, drop out, never trust a fucking hippie.
And for that matter don't trust anyone.
Quit school, don't work, livin' up your music to punk.
If I could do it so could anyone
z nowych ukochanych- niedawno odkrytych
- Makrokosmos z muzyką nicka cave'a zachwycił.
- "Jak Harry stał się drzewem"- irlandzkie mistrzostwo świata
- "Intymność" Patrice'a Chereau- brutalna prawda o tym jak niewiele warte są uczucia na czele z miłością
- "Co gryzie Gilberta Gape'a"- mądra obyczajowa staroć
- i odkrywani na nowo od kilku lat raz po raz Święci z Bostonu, nie do przebicia przez żadną inną produkcję
_________________ And life is like a pipe. And I'm a tiny penny rolling up the walls inside
Ostatnio zmieniony przez hodei Sob 21 Paź, 2006, w całości zmieniany 1 raz
przed chwila obczailem sobie "lords of dogtown". jak kogos kręca tematy oldschoolowej deskorolki to polecam.
_________________ Want to fuck up, drop out, never trust a fucking hippie.
And for that matter don't trust anyone.
Quit school, don't work, livin' up your music to punk.
If I could do it so could anyone
kurde,oglądałam to będąc na dragach i takiego stracha w głowie nigdy nie miała. Do tej pory jak słyszę przewodni kawalek z tego filmu to jest mi źle (chociaz piosenka piękna. Ktoś wie kto to wykonuje??)
mam podobnie, na sama mysl o tym wfilmie lub jak slysze ten utwór to mi sie automatycznie ręce w łokciach zginają i mam paskudne uczucie jakby mi sie ktos tam igłą wbijał .brrr
Helikopter w ogniu
Punisher
Spiderman
Donny Darko
Człowiek w ogniu
Dzień niepodległosci
Wojna światów
Władca pierscieni:dwie wieże
Pan życia i smierci
4 bracia
9 kompania
Hooligans
The new guy
Wróg u bram
Spideram i Punisher są kontynuacjami komiksów tak jak xmen (który mi sie nie podobał, a szczególnie 2 byla do dupy) ale co ma dzień niepodległosci do xmena???
1.Requiem Dla Snu
2.Trainspotting
3.Braveheart
4.Memento
5.Forrest Gump
6.Szeregowiec Rayan
7.Black Hawk Down
8.Piła
9.Indiana Jones ( wszystkie 3 części)
10.Matrix ( część pierwsza)
11.Psychoza
12.Identity
13.White Noise
14.White Chicks
15.Sleepy Hollow
16.Edward Scissorhands
17.Beatlejuice
18.Clerks
19.W Pogoni Za Amy
20.Evil Dead ( 3 części)
21.Lśnienie
22.Sin City
23.The Godfather (trylogia)
24. Scarface
25.Hooligans
26.Charlie I Fabryka Czekolady
27.Pulp Fiction
28.Wściekłe Psy
29.Dzień Świra
30.Nic Śmiesznego
Dobra starczy bo mogę tyle tego wypisać, że głowa boli ,a nie o to chodzi przecież
Browar Gość
Wysłany: Czw 18 Sty, 2007
Pulp Fiction
Martwe Zło + Armia Ciemności
Monty Python (88% twórczości)
Sin City
Indiana Jones ( wszystkie 3 części)
Hooligans
Football Factory
Braterstwo Wilków (Francja)
Leon Zawodowiec
Piąty Element
Zabójcza Broń (wszystkie 4)
Szklana Pułapka (zwłaszcza 3)
Bad Boys
Adwokat Diabła
Shrek (łoba)
Epoka Lodowcowa (łoba)
Wan Helsing
Sekcja 8 (Basic)
American History X
Braveheart
Piaraci z Karaibów (dwa razy)
Łzy Słońca
Stare Gwiezdne Wojny
Get Carter
Constantine
Blade (wszystkie trzy)
Lśnienie
Mechaniczna Pomarańcza
Full Metal Jacket
Władca Pierścieni
Gladiator
Łowca Jeleni
Dzień Świra
Goście,Goście (1,2 i Goście w Ameryce)
Czas Apokalipsy
Cast Away
How High
Kowboj z Szanghaju
Rycerze z Szanghaju
i pewnie coś tam jeszcze ale nie bede myslal za nadto.
Kolejność przypadkowa poza PULP FICTION!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Możesz załączać pliki na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum